Підготуйте інвестиційний тизер, щоб залучити до проєкту фінансування

Тизер є бізнес-документом на 1–4 слайди, в якому міститься короткий огляд можливостей для інвестування у проєкт. За допомогою цього інструменту відбувається ознайомлення потенційного інвестора чи стратегічних партнерів із вашою компанією. Головне завдання тизера – викликати зацікавленість другої сторони у подальшій співпраці.

Експерти Impulse Consulting розповіли про основні характеристики та види тизера, а також виділили для вас найактуальніші рекомендації.

Докладніше про інвестиційний тизер

На ознайомчому етапі із бізнес-проєктом без такого документа не обійтися. Тизер відіграє роль резюме, на підставі якого інвестори можуть оцінити вигоди від угоди, зрозуміти, чи знаходитесь ви в одному полі інтересів і нарешті ухвалити рішення про капіталовкладення.

Не секрет, що від першого враження залежить багато чого, тому готуйтеся ретельно. Ключове завдання підприємця – надати якісний та вичерпний огляд. Він повинен бути:

  • читабельним, мати просту структуру;
  • максимально змістовним;
  • водночас якомога лаконічнішим.

Ваша мета – наочно продемонструвати знання ринку та свого проєкту, в цифрах та за допомогою таблиць описати фактичний дохід, а також озвучити плани щодо перспективи подальшого зростання.

У тизері інвестпроєкту міститься найважливіша інформація про компанію. Зазвичай цей документ поділяють за основними блоками:

  1. Інвестиційна привабливість (здебільшого вказується до 5 факторів, що формують унікальну пропозицію для інвестора)
  2. Короткий огляд компанії (складається кілька пропозицій, які максимально точно описують бізнес)
  3. Фінансові показники підприємства (у разі вторинного залучення інвесторів наводяться фінансові показники діяльності компанії за останні 2-3 роки та прогнози на найближчий час, кількість бізнес-партнерів та клієнтів, розмір попереднього інвестування тощо)
  4. Обсяги продажів (подається список найбільших клієнтів для В2В-сегменту, надається інформація про продукцію/послуги та грошові потоки)
  5. Очікування від угоди (озвучується першорядний стан речей, без конкретики)
  6. Обґрунтування обсягу фінансування (вказується, на що саме буде розподілено суму вкладень)

Заразом потрібно бути готовим до уточнювальних питань від потенційних партнерів. Намагайтеся спрогнозувати їх заздалегідь і продумати відповіді. Інвестор повинен отримати всі необхідні дані, щоб визначити свою зацікавленість та схвалити первинний відбір серед сотні інших пропозицій.

Формати тизера для інвесторів

Ваше головне завдання – звернути увагу інвесторів саме на вашу кандидатуру, тож візуальне оформлення документа не можна недооцінювати. Унікальне подання відігрє вирішальну роль під час ознайомлення з проєктом.

Тизер може оформлятися у різних форматах, проте серед них виділяють найпоширеніший – комфортний для візуального сприйняття та друку PDF-файл. Його завжди легко мати із собою, до того ж цей формат зображується найбільш коректно на різних платформах або мобільних пристроях.

Замовте підготовку інвестиційного тизера у нас

Найчастіше інвестиційний тизер створюється відразу після розробки бізнес-плану та орієнтований на вирішення одного з поставлених завдань:

  • знайти капітал для організації нового бізнесу;
  • отримати кошти на подальший розвиток підприємства;
  • залучити партнерів чи вигідно продати частину компанії.

Фахівці Impulse Consulting готові представити ваш проєкт якомога конструктивніше і в зрозумілому вигляді для інвесторів. Наша проєктна команда – експерти з багаторічним досвідом реалізації консультаційних програм для клієнтів із Києва, Дніпра, Одеси, Харкова, Львова та інших міст України.

Замовивши у нас інвестиційний тизер, ви за короткий термін отримаєте змістовний файл на 2–4 слайди у показному оформленні за клієнтським брендбуком. Завдяки цьому документу пошук бізнес-партнера або отримання фінансування може виявитися для вас швидким та нескладним процесом.

Для отримання консультації зв'яжіться з нами, використовуючи розділ

ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ