Аналітичне дослідження ринку

Компанія спеціалізується на підготовці ексклюзивних аналітичних досліджень на замовлення. Ми маємо великий досвід розробки проектів у багатьох сферах економіки та дотримуємося міжнародних стандартів якості

Аналітичним дослідженням є комплекс заходів, що спрямований на вивчення ситуації на певному ринку товарів або послуг. По суті це збір і аналіз інформації шляхом визначення переваг та поведінки покупців. Таке дослідження допомагає ТОП-менеджменту компанії прийняти правильні управлінські рішення під час виробництва та реалізації продукту або послуги. Зазвичай його проводять у таких цілях:

  • Вивід нового продукту на ринок
  • Розробка та запуск рекламної кампанії
  • Ребрендинг компанії
  • Нарощування ринкової частки, збільшення обсягу продажів
  • Вихід бізнесу на новий рівень
  • Мінімізація бізнес-ризиків і можливих втрат
  • Підвищення конкурентоспроможності на ринку
  • Зниження рівня невизначеності ситуації на ринку

Аналітичне дослідження – важлива частина формування стратегії діяльності компанії з урахуванням наявної ситуації на ринку. До того ж воно допомагає оцінити її перспективи в майбутньому, що вкрай важливо у прогнозах на найближчі 3-5 років.

Для надання своїм клієнтам дійсно якісних результатів і проведення коректного дослідження компанія Impulse Consulting застосовує широкий інструментарій методів і підходів до аналізу. Водночас враховується специфіка ринкового спрямування, оскільки для різних ринків діють свої правила роботи.

Джерела інформації, що використовуються під час підготовки аналітичного дослідження

  • Аналіз даних статистики (державної служби статистики та митної служби)
  • Інформація профільних асоціацій та відомств
  • Дані, отримані в ході опитування ринкових експертів і лідерів думок
  • Дані глибинних інтерв’ю та фокус-групових досліджень
  • Інформація від операторів ринку
  • Дані, отримані у процесі опитування споживачів послуг або товарів
  • Аналітичні ресурси компанії та партнерів
  • Дані спеціалізованих ЗМІ

Виконуючи аналітичне дослідження, наші фахівці використовують багатофакторний аналіз, матрицю Портера, ціновий зріз конкурентів, а також SWOT-аналіз і PESTLE-аналіз.

Ознайомтеся з нашою структурою аналітичного дослідження ринку:

  1. ХАРАКТЕРИСТИКА РИНКУ
    • 1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку та його опис
    • 1.2. Сегментація і структурування ринку
    • 1.3. Розрахунок місткості ринку, обсягів ринку
    • 1.4. Технології, що використовуються на ринку, та сировинна база
  2. АНАЛІЗ ДИНАМІКИ ВИРОБНИЦТВА
    • 2.1. Динаміка виробництва у натуральному вираженні
    • 2.2. Динаміка виробництва у грошовому вираженні
  3. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ НА РИНКУ
    • 3.1. Динаміка експорту – обсяги, географічна структура, постачальники та ціни
    • 3.2. Динаміка імпорту – обсяги, географічна структура, постачальники та ціни
  4. ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ РИНКУ
    • 4.1. Ключові закони та положення, що регулюють ринок
    • 4.2. Аналіз оподаткування на ринку: мита, дозвільна документація та інше
  5. ОСНОВНІ ГРАВЦІ ТА КОНКУРЕНТИ НА РИНКУ
    • 5.1. Основні гравці на ринку, коротка довідка стосовно них
    • 5.2. Структурування гравців (за сегментами, спеціалізацією, регіонально)
    • 5.3. Аналіз рівня конкуренції
    • 5.4. Розрахунок часток основних гравців на ринку
  6. ЦІНА ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ НА РИНКУ
    • 6.1. Динаміка цін на товар або послуг
    • 6.2. Аналіз факторів формування ціни та їхня структура
    • 6.3. Собівартість і аналіз рентабельності
  7. АНАЛІЗ КАНАЛІВ ЗБУТУ, ЇХНЯ СТРУКТУРА ТА ОСОБЛИВОСТІ
  8. РИНКОВИЙ АСОРТИМЕНТ ТА ЙОГО СТРУКТУРА
  9. СПОЖИВАЧІ НА РИНКУ
    • 9.1. Портрет споживача, поведінка та особливості споживання
    • 9.2. Структурування та сегментація споживання
    • 9.3. Аналіз інтернет-аудиторії на ринку та попит
  10.  ІНВЕСТИЦІЙНА ПРИВАБЛИВІСТЬ ГАЛУЗІ
    • 10.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
    • 10.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
    • 10.3. Ризики та бар’єри входу та роботи на ринку
  11. ВИСНОВКИ. ПРОГНОЗИ РИНКОВОГО РОЗВИТКУ
    • 11.1. Висновки і прогнозні тенденції та показники розвитку ринку
    • 11.2. Рекомендації щодо подальшого розвитку на ринку

Для отримання консультації з дослідження ринку зв'яжіться з нами, використовуючи розділ

ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ