Аналітичне дослідження ринку

Наша компанія дотримується міжнародних стандартів якості.
Кваліфіковані фахівці мають великий досвід підготовки успішних проєктів у багатьох галузях економіки

АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ

Це комплекс заходів, спрямованих на вивчення ситуації на окремому ринку товарів або послуг за допомогою визначення переваг і поведінки покупців. По суті це збір і аналіз інформації з метою прийняття вірних управлінських рішень ТОП-менеджментом компанії у виробництві та реалізації продукту або послуги.

Для якою метою замовляють маркетингові дослідження:

  • Виведення нового продукту на ринок;
  • Розробка та запуск рекламної кампанії;
  • Ребрендинг компанії;
  • Нарощування ринкової частки, збільшення обсягу продажів;
  • Вихід бізнесу на новий рівень;
  • Мінімізація бізнес-ризиків і можливих втрат;
  • Підвищення конкурентоспроможності на ринку;
  • Зниження рівня невизначеності ситуації на ринку

З метою надання своїм клієнтам дійсно якісних результатів і проведення коректного дослідження ми використовуємо широкий інструментарій методів й підходів до аналізу. При цьому враховуємо специфіку ринкового напрямку, адже для різних ринків діють свої правила роботи. При підготовці аналітичного дослідження ми користуємося такими джерелами інформації:

  • Аналіз даних статистики (Державної служби статистики та митної служби),
  • Інформація профільних асоціацій та відомств,
  • Дані, отримані в ході опитування ринкових експертів і лідерів думок,
  • Дані глибинних інтерв’ю та фокус-групових досліджень,
  • Інформація від операторів ринку,
  • Дані, отримані в ході опитування споживачів послуг або товарів,
  • Аналітичні ресурси компанії та партнерів,
  • Дані спеціалізованих ЗМІ,

При проведенні конкурентного аналізу, наша компанія використовує:

  • Багатофакторний аналіз,
  • Матрицю Портера,
  • Ціновий зріз конкурентів,
  • SWOT – аналіз.

Аналітичне дослідження є важливою частиною формування стратегії діяльності компанії з урахуванням існуючої ситуації на ринку, а також допомагає оцінити її перспективи в майбутньому, що вкрай важливо в прогнозах на найближчі 3-5 років.

Якісний маркетинговий аналіз ринку – це ефективний інструмент у конкурентній боротьбі. І компанія Impulse Consulting готова вам його надати.

Для отримання консультації з дослідження ринку, зв'яжіться з нами, використовуючи розділ

ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ