АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД РИНКУ​

Оперативно надаємо ключові та актуальні дані про стан ринку по різних сегментах

ОГЛЯД РИНКУ

Окрім детального ринкового дослідження, компанія Impulse Consulting також проводить аналітичний огляд для клієнтів, яким потрібен поверхневий зріз за ринком. Ця послуга передбачає менш глибинний аналіз із коротким змістом, але водночас із максимально достовірними отриманими даними про ринкову ситуацію.

Ефективне управління бізнесом безпосередньо залежить від вивчення актуальної інформації та ретельно спланованої подальшої стратегії розвитку. Завдяки отриманню оперативних даних про стан того чи іншого ринку клієнт має можливість сформувати первинний погляд на певну нішу та оцінити свої подальші перспективи в ній.

Аналітичний огляд ринку може проводитися разово або на регулярній основі з метою відстеження змін на ринку. Чинним компаніям рекомендується проводити аналітичні огляди періодично для того, щоб підвищувати свою конкурентоспроможність, відповідати останнім трендам, а також мати можливість моніторити та прогнозувати зміни в конкретному ринковому середовищі.

Під час підготовки аналітичного огляду ринку фахівці Impulse Consulting використовують такі джерела інформації:

  • Аналіз даних статистики (від державної та митної служби)
  • Показники профільних асоціацій та відомств
  • Матеріали з опитувань ринкових експертів і лідерів думок
  • Дані глибинних інтерв’ю та фокус-групових досліджень
  • Інформація від операторів ринку
  • Дані, отримані в ході опитування споживачів
  • Аналітичні ресурси компанії та партнерів
  • Відомості спеціалізованих ЗМІ

Ексклюзивний ринковий огляд надається клієнтові в документі Microsoft Word. Як правило, готова інформація подається містко та лаконічно, з упором на візуальну складову у вигляді графіків і діаграм.

Ознайомтеся з нашою структурою аналітичного огляду ринку:

  1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РИНКУ
    • 1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку та його опис
  2. АНАЛІЗ ДИНАМІКИ ВИРОБНИЦТВА
  3. КОРОТКИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ НА РИНКУ
    • 3.1. Обсяги, географічна структура
  4. ОСНОВНІ КОНКУРЕНТИ НА РИНКУ
    • 4.1. Основні конкуренти на ринку, коротка довідка по них
    • 4.2. Структурування конкурентів за сегментами
    • 4.3. Розрахунок часток основних конкурентів на ринку
  5. ЦІНА ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ НА РИНКУ
    • 5.1. Динаміка цін на товар або послугу
  6. ІНВЕСТИЦІЙНА ПРИВАБЛИВІСТЬ ГАЛУЗІ
    • 6.1. Swot-аналіз ринкового спрямування
    • 6.2. Pestle-аналіз факторів впливу на ринок
  7. ВИСНОВКИ ТА ПРОГНОЗИ РИНКОВОГО РОЗВИТКУ

Для отримання консультації з огляду ринку зв'яжіться з нами, використовуючи розділ

ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ