Аналіз ринку бізнес-клубів в Україні

Бізнес-клуб (бізнес-спільнота) – це формат, який передбачає активну участь підприємця, дозволяє вирішувати поточні питання в реальному часі і обговорювати саме ті питання, які хвилюють його учасників у даний момент.

Сьогодні все частіше можна почути про підтримку співтовариств для бізнесу. І їх виникнення є абсолютно логічним етапом розвитку й становлення підприємництва в Україні. Варто зазначити, що вони функціонують як неприбуткові, неполітичні та нерелігійні громадські організації. Бізнес-клуб об’єднує підприємців, власників і керуючих управлінців компаній з метою налагодження ділових контактів, обміну досвідом та постійного підприємницького розвитку, створення нових можливостей, зниження рівня ризиків ведення бізнесу.

Поділ бізнес-клубів за режимом доступу

Джерело: за даними Impulse Consulting

Щоб вступити до закритого клубу, необхідно платити членські внески, відповідати критеріям по доходу, досвіду, рівню досягнень тощо. Проте можливостей у закритого клубу більше через те, що вони об’єднують у собі успішних підприємців з широким досвідом. Таким чином, беручи участь у бізнес-клубі, відвідуючи засідання та заходи, які проводяться, учасники мають змогу отримати набагато більше конкурентних переваг та можливостей для розвитку власного бізнесу, в порівнянні з тими хто розвивається осторонь.

 

Структура

  1. Загальний огляд ринку бізнес-клубів в Україні
    • 1.1. Тенденції на ринку створення бізнес-клубів і потенціал
    • 1.2. Огляд законодавства, що має вплив на розвиток ринку
  1. Основні оператори ринку й конкуренти на ринку
    • 2.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
    • 2.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку
    • 2.3. Ступінь конкуренції та ризики
  1. Ціни і особливості ціноутворення на цільовому ринку
  2. Аналіз вподобань цільової аудиторії
    • 4.1. Портрет споживача на кого орієнтований проєкт
  1. Аналіз способів просування бізнес-клубу на базі МІМ
  2. Інвестиційна привабливість
    • 6.1. Ризики та бар’єри виходу на ринок
    • 6.2. SWOT і PEST-аналіз ринкового середовища
    • 6.3. Прогнозні тенденції подальшого розвитку ринку


Перелік таблиць

  1. Структурування основних бізнес-клубів за кількістю учасників
  2. Структурування основних бізнес-клубів регіонально
  3. Основні маркери для оцінки конкурентного середовища
  4. Оцінка конкурентного середовища на ринку
  5. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку
  6. SWOT-аналіз ринкового середовища роботи бізнес-клубу
  7. PEST-аналіз для бізнес-клубу
  8. Прогнози та перспективи (опитування МСБ)


Перелік графіків і діаграм

  1. Оцінка поточного стану бізнесу
  2. Оцінка змін у бізнесі за останні 6 місяців
  3. Цінова політика основних бізнес-клубів України (USD на рік)
  4. Аналіз можливих способів просування бізнес-клубу

Ознайомтеся з іншими дослідженнями ринків

Для отримання консультації з ринку бізнес-клубів зв'яжіться з нами, використовуючи розділ

ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ