Цей продукт може бути частиною глибинного дослідження ринку та окремим проєктом для клієнтів, яким важливо мати чітке розуміння ситуації щодо імпортного та/або експортного постачання окремої продукції. Він являє собою детальне опрацювання даних, отриманих на основі аналізу статистичної інформації про обсяги, географію, динаміку, структуру постачання продукції на ринок.
Зазвичай послуга має попит серед експортерів українських товарів та імпортерів закордонної продукції. За допомогою аналізу зовнішньої торгівлі у компанії-замовника з’являється можливість оцінити ступінь привабливості зовнішніх і внутрішніх ринків, а також отримати рішення таких задач:
- виявити обсяги продукції, що постачається, і частку на ринку;
- дізнатися про актуальні ціни на імпортну та експортну продукцію, побачити зміни у динаміці;
- визначити конкурентів і зрозуміти їхній принцип роботи на ринку;
- знайти потенційно прибуткові ринкові ніші та способи роботи на ринку;
- розширити власний збут.