АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ​

Ми проводимо детальний аналіз зовнішньої торгівлі як в рамках комплексної аналітики ринку, так і у вигляді окремого дослідження

АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ​​

Цей продукт може бути частиною глибинного дослідження ринку та окремим проєктом для клієнтів, яким важливо мати чітке розуміння ситуації щодо імпортного та/або експортного постачання окремої продукції. Він являє собою детальне опрацювання даних, отриманих на основі аналізу статистичної інформації про обсяги, географію, динаміку, структуру постачання продукції на ринок.

Зазвичай послуга має попит серед експортерів українських товарів та імпортерів закордонної продукції. За допомогою аналізу зовнішньої торгівлі у компанії-замовника з’являється можливість оцінити ступінь привабливості зовнішніх і внутрішніх ринків, а також отримати рішення таких задач:

  • виявити обсяги продукції, що постачається, і частку на ринку;
  • дізнатися про актуальні ціни на імпортну та експортну продукцію, побачити зміни у динаміці;
  • визначити конкурентів і зрозуміти їхній принцип роботи на ринку;
  • знайти потенційно прибуткові ринкові ніші та способи роботи на ринку;
  • розширити власний збут.
ved

Оновлення даних

Проводити оновлення можливо на регулярній основі – щомісячно, щоквартально або ж у більш тривалому періоді (залежно від поставленого завдання). Це дозволяє нашим клієнтам завжди мати у своєму розпорядженні актуальні дані, відстежувати зміни ситуації на ринку (з урахуванням сезонності та інших перемінних факторів) і водночас мати можливість приймати оперативні управлінські рішення.

Під час підготовки проєктів з аналізу зовнішньої торгівлі фахівці Impulse Consulting проводять глибинний аудит завдань і попередні консультації для того, щоб знайти індивідуальні рішення для кожного. Таким чином повністю закриваються всі потреби клієнтів.

Ознайомтеся з нашою структурою аналізу зовнішньої торгівлі:

  1. Аналіз експорту
    • 1.1. Обсяги та динаміка експортного постачання у натуральному та грошовому вираженні
    • 1.2. Географічна структура експорту, %
    • 1.3. Структурування експортного постачання в розрізі компаній у натуральному та грошовому вираженні (виокремлення до ТОП-10 найбільших)
    • 1.4. Аналіз і динаміка експортних цін на досліджувану продукцію
  2. Аналіз імпорту
    • 1.1. Обсяги та динаміка імпортного постачання у натуральному та грошовому вираженні
    • 1.2. Географічна структура імпорту, %
    • 1.3. Структурування імпортного постачання в розрізі компаній у натуральному та грошовому вираженні (виокремлення до ТОП-10 найбільших)
    • 1.4. Аналіз і динаміка імпортних цін на досліджувану продукцію


Готовий звіт має містку структуру, всі отримані дані надаються у форматі Microsoft Excel. Однак у деяких випадках, на вимогу клієнта, можливе оформлення результатів дослідження у вигляді короткої презентації.

Для отримання консультації з аналізу зовнішньої торгівлі зв'яжіться з нами, використовуючи розділ

ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ