Бізнес-план організації маркетплейсу з продажу квітів

Фахівцями компанії Impulse Consulting проведено розробку бізнес-плану організації маркетплейсу з продажу квітів в Україні. Визначено економічну доцільність, і обґрунтованість запуску бізнесу. В рамках проєкту наведені інвестиційні показники діяльності – такі як, простий і дисконтований періоди окупності, внутрішня норма рентабельності, індекс прибутковості вкладень та інші. Вивчено особливості ринкового середовища, тенденцій і потенціалу розвитку.

У проєкті приділено увагу міжнародній торгівлі і її характеристикам. Виявлено, що наразі квіткова індустрія, незважаючи на кризу, пов’язану з пандемією є досить динамічною міжнародною галуззю. В міжнародній торгівлі домінують країни Європи і Північної Америки, в той час як країни-виробники розташовані ближче до екватора. На сьогодні провідними світовими виробниками квітів є: Нідерланди, Колумбія, Кенія, Еквадор та Ефіопія.

В Україні ж квітникарство, як галузь, має великий потенціал та перспективи. Хоча під впливом багатьох негативних факторів воно занепало, але наразі починає відроджуватися і трансформуватися. В основному його розвивають приватні підприємці та поодинокі компанії, які вирощують продукцію високої якості для вітчизняного ринку.

Загальна ємність ринку квітів станом на 2019 рік складала 280,5 млн. од. При цьому частка імпорту на ринку складала майже 33%, а частка внутрішнього виробництва – відповідно 77%. Зважаючи на кількість населення України, на кожну людину припадає по 4-5 квітів на рік. Це значно нижче попиту, тому необхідну кількість імпортують із-за кордону.

Показники ринку квітів в Україні в 2019 році, млн одиниць

Показники ринку квітів в Україні в 2019 році, млн. одиниць

Джерело: за даними Держстат України, розрахунки Impulse Consulting

 

Прогнозні тенденції ринку квітів в Україні показують розвиток різних сегментів, включаючи квіти на зріз, декоративні рослини, квіти в горщиках та посадковий матеріал. Основними каналами збуту квіткової продукції є невеликі торговельні павільйони та магазини в місцях масового скупчення людей, а також інтернет-магазини.

Варто також відзначити, що розвиток електронної комерції в Україні, як і в цілому світі, показує позитивну динаміку до зростання. При цьому, її величина буде залежати від зростання культури замовлень в мережі інтернет, довіри до платіжних систем, а також загального зростання кількості користувачів інтернету в цілому в країні. Ці драйвери будуть позитивно впливати на розвиток онлайн складової проєкту, тому розробка саме маркетплейсу з продажу квітів дозволить ініціаторам проєкту успішно вийти і закріпиться на ринку.

Структура

  1. Резюме проєкту
  2. Опис проєкту
  3. Характеристика цільового ринку
  4. Опис послуг
  5. Організаційний план
  6. Інвестиційний план
  7. Аналіз ресурсів
    • 7.1. Необхідне обладнання та інші активи
    • 7.2. Організаційна структура
  1. Фінансовий план
    • 8.1. Вхідні параметри розрахунків
    • 8.2. Доходи проєкту
    • 8.3. Витрати проєкту
    • 8.4. Звіт про прибутки та збитки
    • 8.5. Звіт про рух грошових коштів
    • 8.6. Фінансові показники проєкту
  1. Оцінка ефективності проєкту 
  1. Висновки
    • 10.1. SWOT-аналіз проєкту
    • 10.2. Аналіз ризиків проєкту
    • 10.3. Загальні висновки проєкту


Перелік таблиць

  1. Етапи проєкту
  2. Обсяг імпорту квітів в Україну в 2017-11 міс. 2020, млн. доларів США
  3. Обсяг імпорту квітів в Україну в 2017-11 міс. 2020, млн. одиниць
  4. Обсяг експорту квітів з України в 2017-11 міс. 2020, млн. доларів США
  5. Обсяг експорту квітів з України в 2017-11 міс. 2020, млн. одиниць
  6. Маркетплейси з продажу квітів в Україні
  7. Характеристика специфічних послуг квіткового бізнесу
  8. Графік фінансування проєкту
  9. Інвестиційні витрати проєкту
  10. Середньооблікова чисельність постійного персоналу
  11. Середньооблікова чисельність персоналу розробки сайту та мобільного додатку
  12. ФЗП по проєкту, грн
  13. ФЗП водіїв, грн
  14. Фонд оплати праці, грн
  15. Параметри доходів
  16. План продажів
  17. Виробничі та загальновиробничі витрати
  18. Поточні витрати та витрати на просування.
  19. Витрати на просування
  20. Google adds
  21. Звіт про прибутки та збитки за проєктом
  22. Звіт про рух грошових коштів
  23. Дисконтований потік
  24. Ефективність повних інвестиційних вкладень
  25. Порівняння нормативних і фактичних значень
  26. Ризики за проєктом та можливі шляхи їх зниження


Перелік графіків та діаграм

  1. Топ 5 країн-експортерів за доходами від експорту у 2019 році
  2. Топ 10 найбільших країн світу за обсягом вирощених зрізаних квітів, %
  3. Обсяг імпорту квітів в Україну в 2017-11 міс. 2020, в натуральному вираженні
  4. Обсяг імпорту квітів в Україну в 2017-11 міс. 2020, в грошовому вираженні
  5. Структура імпорту квітів в Україну в 2019 році, в натуральному вираженні
  6. Ємність ринку квітів в Україні в 2019 році, млн. одиниць
  7. Прогнозована частка маркетплейсу на ринку
  8. Графік проєкту
  9. Організаційна структура
  10. Загальна кількість пунктів видачі, одиниць
  11. Кількість клієнтів сайту, одиниць
  12. Кількість клієнтів мобільного додатку, одиниць
  13. Коефіцієнт рентабельності валового прибутку
  14. Коефіцієнт рентабельності EBITDA
  15. Коефіцієнт рентабельності ЧП

Ознайомтеся з іншими проєктами

Для отримання консультації з'вяжіться з нами, використовуючи розділ

працюємо за стандартами