Бізнес-план організації виробництва клавіатури

Згідно з дослідженнями компанії Impulse Consulting, останнім часом ринок клавіатур для програмістів і геймерів поповнюється новими передовими моделями. Крім того, підвищення обізнаності про товари серед споживачів сигналізує про перспективність розвитку ринку клавіатур у найближчому майбутньому. Аналіз ринкового оточення дозволив виявити ключових конкурентів та їхнє цінове позиціювання. У рамках розробленого бізнес-плану також розраховано основні інвестиційні показники, необхідні для розуміння проєкту, і визначено тренди, що вплинуть на зовнішні ринки.

У 2020 році світовий ринок клавіатур для програмістів і геймерів досяг майже 1,7 млрд доларів США. Очікується, що до кінця 2022 року він зросте до 2,4 млрд доларів США (тобто на 30% за період 2021–2023 рр.). Зростання ринку клавіатур пояснюється стрімким збільшенням кількості ігор у світі, а також постійним запуском інноваційних ігор для ПК (персональних комп’ютерів).

За типом клавіш виготовлені для програмістів і геймерів клавіатури розподіляються на механічні та мембранні. Сегмент механічних клавіатур займає близько 65% ринку і, згідно з прогнозами, матиме найбільшу частку до кінця 2022 року.

Обсяг ринку клавіатур для програмістів і геймерів
у 2017-2022 рр., млн дол.

Обсяг ринку клавіатур для програмістів і геймерів у 2017-2022 рр., млн доларів

Джерело: Kenneth Research, оцінка компанії Impulse Consulting

 

Світовий ринок клавіатур сегментовано за такими регіонами: Північна Америка, Латинська Америка, Європа, Азійсько-Тихоокеанський регіон, Близький Схід і Африка. Значна частина припадає на Азійсько-Тихоокеанський регіон – близько 38% у загальному сегменті. Основною причиною такого поділу стала чимала кількість любителів комп’ютерних ігор у Китаї та Японії. Крім того, зростання населення середнього класу в поєднанні зі збільшенням кількості молодого покоління також сприятиме зростанню ринку клавіатур для програмістів і геймерів в Азійсько-Тихоокеанському регіоні. Ймовірно, Китай, Японія і Південна Корея мають найбільший потенціал у цьому сегменті.

Збільшення населення – один із ключових чинників, що зумовлює підйом ігрової індустрії в країнах, що розвиваються. Наприклад, до 2030 року міське населення таких країн, як Індія, досягне 41,8% від усього світового населення. Цей тренд супроводжується зростанням доходів, які забезпечать попит на клавіатури. Більш того, ігрова індустрія, що зростає, збільшить попит на ігрові моделі, а це, швидше за все, стимулюватиме розширення ринку клавіатур для програмістів і геймерів у найближчі роки. Поряд із цим тенденція до популяризації ігор через локальну мережу серед молоді також сприяє збільшенню попиту на спеціалізовані ігрові клавіатури.

На підставі проведеного аналізу компанія Impulse Consulting розробила бізнес-план організації виробництва клавіатури. Проєкт виконано двома мовами – українською та англійською. Ним передбачається створення нової ергономічної моделі, розробленої для використання програмістами, дизайнерами і геймерами. Стратегічні наміри проєкту орієнтовані на збільшення власних активів і освоєння ринку країн США, Канади, а також Європи (Німеччина, Іспанія та Франція).

Ключовими перевагами клавіатури є:

  • Ортогональне, ергономічне та симетричне розташування клавіш.
  • Розділена клавіатура, що складається з двох повністю автономних частин – лівої та правої, які можуть комбінуватися.
  • Екран, що дозволяє вивести додаткову інформацію (наприклад, дату і час, кількість годин, проведених за комп’ютером, та інші корисні в роботі функції).

Зміст

  1. Резюме проєкту
  2. Опис проєкту
  3. Характеристика цільового ринку
  4. Опис продукції
  5. Організаційний план
  6. Інвестиційний план
  7. Аналіз ресурсів
  8. Фінансовий план
    • 8.1.Вхідні параметри розрахунків
    • 8.2. Доходи проєкту
    • 8.3. Витрати проєкту
    • 8.4. Звіт про прибутки й збитки
    • 8.5. Звіт про рух грошових коштів
    • 8.6. Фінансові показники проєкту
  1. Оцінка ефективності проєкту
  2. Висновки
    • 10.1. SWOT-аналіз проєкту
    • 10.2. Аналіз ризиків проєкту
    • 10.3. Загальні висновки проєкту

 

Перелік таблиць

  1. Порівняння механічної та мембранної клавіатури
  2. Конкуренти, присутні на ринку ергономічних клавіатур
  3. Графік фінансування проєкту, дол.
  4. Інвестиційні витрати проєкту, дол.
  5. Середньооблікова чисельність персоналу, чол.
  6. ФЗП за проєктом, дол.
  7. Параметри доходів
  8. План продажів
  9. Виробничі та загальновиробничі витрати
  10. Поточні витрати та витрати на просування
  11. Звіт про прибутки і збитки за проєктом, дол.
  12. Звіт про рух грошових коштів, дол.
  13. Дисконтований потік, дол.
  14. Ефективність повних інвестиційних вкладень
  15. Порівняння нормативних і фактичних значень
  16. Ризики за проєктом і можливі шляхи їхнього зниження

 

Перелік графіків і діаграм

  1. Місцеперебування за проєктом
  2. Обсяг ринку клавіатур для програмістів і геймерів у 2017-2022 рр., млн доларів
  3. Схема основних каналів розподілу на ринку клавіатур
  4. Інвестиційні витрати проєкту, дол.
  5. Організаційна структура
  6. Прямі виробничі витрати, дол.
  7. Рух грошових коштів, дол.
  8. Коефіцієнт рентабельності валового прибутку, %
  9. Коефіцієнт рентабельності EBITDA, %
  10. Коефіцієнт рентабельності ЧП, %
  11. Коефіцієнт рентабельності продукції, %
  12. Термін окупності, дол.
  13. Дисконтований термін окупності, дол.
  14. Показники за 4 роки, дол.

Ознайомтеся з іншими проєктами

Для отримання консультації з'вяжіться з нами, використовуючи розділ

працюємо за стандартами