Бізнес-план створення рекламного агентства
Інфографіка: | 28 сторінок; 19 таблиць; 16 графіків та діаграм |
Шрифт: | Arial, 11 |
Мова проєкту: | російська, англійська |
У 2020 році обсяг ринку медіа-реклами у світі впав до 569 млрд дол. США, ставши нижче приблизно на 4% в порівнянні з попереднім періодом. Очікується, що у 2021 році ця цифра виросте на 8%, оскільки ринок оправиться від наслідків коронавірусу. Найбільшим регіональним лідером у сфері реклами залишиться Північна Америка, за нею піде Азійсько-Тихоокеанський регіон. Третє місце буде займати Західна Європа, де витрати на рекламу складатимуть менше половини від показників Північної Америки.
Обсяг світового медіа-ринку реклами у 2017–2023 рр., млрд дол.
Джерело: Statista 2021, Мagnaglobal
Продаж реклами у форматі digital зріс до 336 млрд дол., сягаючи 59% частки ринку у всьому світі. Витрати на цифрові медіа перевершили всі очікування частково тому, що вплив пандемії прискорив перехід до цифрового маркетингу:
- збільшилося споживання цифрових медіа через соціальні мережі та відео;
- у міру зростання великих брендів і малого бізнесу виросла електронна комерція;
- багато місцевих магазинів та ресторанів під час карантину почали використовувати соціальний маркетинг, щоб зберегти свій бізнес.
Очікується, що в першій половині 2021 року буде проведено широкомасштабну вакцинацію проти COVID-19. У такому випадку обмеження для бізнесу будуть поступово зняті, внаслідок чого світова економічна активність продовжить своє відновлення.
У своєму жовтневому прогнозі МВФ передбачив 5,2% зростання світового ВВП. Крім того, стабілізації та відновленню маркетингових бюджетів повинні сприяти майбутні літні Олімпійські ігри в Токіо, чемпіонат із футболу УЄФА в Європі та Всесвітня виставка в Дубаї.
Цей сценарій дозволяє прогнозувати зростання глобальних рекламних витрат на 7,6% (до 612 млрд дол.). Відповідно, певною мірою відновляться всі регіони:
- Азійсько-Тихоокеанський – на 11%;
- Латинська Америка – на 9%;
- Європа, Близький Схід і Африка – на 8%;
- Північна Америка – на 4%.
До того ж лінійні медіа стабілізуються (+3,5%), водночас цифрові знову досягнуть двозначного показника зростання (+10,4%).
Розроблений компанією Impulse Consulting проєкт передбачає створення рекламного агентства в Одесі. Стратегічна мета майбутнього підприємства – зайняти передові позиції на ринку надання послуг із розробки комунікаційної стратегії, брендингу (неймінг, лого, айдентика) та діджитал-реклами (smm, seo, ppc, медіа).
Основні види реклами, які надаватимуться агентством:
- загальні піар-послуги;
- поліграфія;
- інтернет-просування;
- непряма реклама (PR).
Структура
- Резюме проєкту
- Опис проєкту
- Опис послуг
- Характеристика цільового ринку
- Організаційний план
- 5.1. Етапи реалізації проєкту
- 5.2. Організаційна структура
- Інвестиційний план
- Аналіз необхідних ресурсів
- 7.1. Штатний розклад за проєктом
- 7.2. Необхідні активи
- Фінансовий план
- 8.1. Вхідні параметри розрахунків
- 8.2. Доходи проєкту
- 8.3. Витрати проєкту
- 8.4. Звіт про прибутки і збитки
- 8.5. Звіт про рух грошових коштів
- 8.6. Фінансові показники проєкту
- Оцінка ефективності проєкту
- Висновки
- 10.1. SWOT- аналіз
- 10.2. Основні проєктні ризики
- 10.3. Загальний висновок
Перелік таблиць
- Світовий ринок реклами у 2019–2021 рр., млрд дол.
- Показники медіа-ринку реклами в Україні у 2019–2021 рр., млн грн
- Ринок інтернет-реклами в Україні у 2019–2021 рр., млн грн
- Ціна на рекламу в Україні, грн
- План-графік проєкту, дол.
- Інвестиційні витрати проєкту, дол.
- Штатний розклад за проєктом
- Розрахунок трудомісткості
- Загальна кількість персоналу, чол.
- Загальний ФОП, дол.
- Необхідне обладнання
- Передумови для розрахунків
- Розрахунок ціни реалізації послуг
- План продажів
- Передумови для розрахунку витрат на рекламу
- Передумови для розрахунку поточних витрат
- Дисконтований потік
- Ефективність повних інвестиційних вкладень
- Порівняння нормативних і фактичних значень
Перелік графіків і діаграм
- Основні види послуг агентства
- Обсяг світового медіа-ринку реклами у 2017–2023 рр., млрд дол.
- Темп приросту ринку реклами у світі у 2020 році, %
- Темп приросту ринку реклами у світі у 2021 році, %
- Обсяг ринку медіа-реклами в Україні у 2019–2021 рр., млн грн
- Структура ринку медіа-реклами в Україні у 2019–2020 рр., %
- Ринок інтернет-реклами в Україні у 2019–2021 рр., млн грн
- Темп приросту ринку у 2015–2019 рр. (мультиплікатор)
- Ринок реклами в Європі у 2015–2019 рр., млрд євро
- Діджитал-технології в рекламі – розподіл за ефективністю
- Організаційна структура
- Коефіцієнт рентабельності EBITDA
- Коефіцієнт рентабельності ПП
- Термін окупності
- Дисконтований термін окупності
- Показники проєкту за 3 роки, дол.
Ознайомтеся з іншими проєктами
Для отримання консультації з'вяжіться з нами, використовуючи розділ
працюємо за стандартами
Створюємо імпульс для розвитку Вашого бізнесу
Готові проєкти