Бізнес-план створення рекламного агентства

У 2020 році обсяг ринку медіа-реклами у світі впав до 569 млрд дол. США, ставши нижче приблизно на 4% в порівнянні з попереднім періодом. Очікується, що у 2021 році ця цифра виросте на 8%, оскільки ринок оправиться від наслідків коронавірусу. Найбільшим регіональним лідером у сфері реклами залишиться Північна Америка, за нею піде Азійсько-Тихоокеанський регіон. Третє місце буде займати Західна Європа, де витрати на рекламу складатимуть менше половини від показників Північної Америки.

Обсяг світового медіа-ринку реклами у 2017–2023 рр., млрд дол.

Обсяг світового медіа-ринку реклами у 2017–2023 рр., млрд дол.

Джерело: Statista 2021, Мagnaglobal

 

Продаж реклами у форматі digital зріс до 336 млрд дол., сягаючи 59% частки ринку у всьому світі. Витрати на цифрові медіа перевершили всі очікування частково тому, що вплив пандемії прискорив перехід до цифрового маркетингу:

  • збільшилося споживання цифрових медіа через соціальні мережі та відео;
  • у міру зростання великих брендів і малого бізнесу виросла електронна комерція;
  • багато місцевих магазинів та ресторанів під час карантину почали використовувати соціальний маркетинг, щоб зберегти свій бізнес.

Очікується, що в першій половині 2021 року буде проведено широкомасштабну вакцинацію проти COVID-19. У такому випадку обмеження для бізнесу будуть поступово зняті, внаслідок чого світова економічна активність продовжить своє відновлення.

У своєму жовтневому прогнозі МВФ передбачив 5,2% зростання світового ВВП. Крім того, стабілізації та відновленню маркетингових бюджетів повинні сприяти майбутні літні Олімпійські ігри в Токіо, чемпіонат із футболу УЄФА в Європі та Всесвітня виставка в Дубаї.

Цей сценарій дозволяє прогнозувати зростання глобальних рекламних витрат на 7,6% (до 612 млрд дол.). Відповідно, певною мірою відновляться всі регіони:

  • Азійсько-Тихоокеанський – на 11%;
  • Латинська Америка – на 9%;
  • Європа, Близький Схід і Африка – на 8%;
  • Північна Америка – на 4%.

До того ж лінійні медіа стабілізуються (+3,5%), водночас цифрові знову досягнуть двозначного показника зростання (+10,4%).

Розроблений компанією Impulse Consulting проєкт передбачає створення рекламного агентства в Одесі. Стратегічна мета майбутнього підприємства – зайняти передові позиції на ринку надання послуг із розробки комунікаційної стратегії, брендингу (неймінг, лого, айдентика) та діджитал-реклами (smm, seo, ppc, медіа).

Основні види реклами, які надаватимуться агентством:

  • загальні піар-послуги;
  • поліграфія;
  • інтернет-просування;
  • непряма реклама (PR).

Зміст

  1. Резюме проєкту
  2. Опис проєкту
  3. Опис послуг
  4. Характеристика цільового ринку
  5. Організаційний план
    • 5.1. Етапи реалізації проєкту
    • 5.2. Організаційна структура
  6. Інвестиційний план
  7. Аналіз необхідних ресурсів
    • 7.1. Штатний розклад за проєктом
    • 7.2. Необхідні активи
  8. Фінансовий план
    • 8.1. Вхідні параметри розрахунків
    • 8.2. Доходи проєкту
    • 8.3. Витрати проєкту
    • 8.4. Звіт про прибутки і збитки
    • 8.5. Звіт про рух грошових коштів
    • 8.6. Фінансові показники проєкту
  9. Оцінка ефективності проєкту
  10. Висновки
    • 10.1. SWOT- аналіз
    • 10.2. Основні проєктні ризики
    • 10.3. Загальний висновок

 

Перелік таблиць

  1. Світовий ринок реклами у 2019–2021 рр., млрд дол.
  2. Показники медіа-ринку реклами в Україні у 2019–2021 рр., млн грн
  3. Ринок інтернет-реклами в Україні у 2019–2021 рр., млн грн
  4. Ціна на рекламу в Україні, грн
  5. План-графік проєкту, дол.
  6. Інвестиційні витрати проєкту, дол.
  7. Штатний розклад за проєктом
  8. Розрахунок трудомісткості
  9. Загальна кількість персоналу, чол.
  10. Загальний ФОП, дол.
  11. Необхідне обладнання
  12. Передумови для розрахунків
  13. Розрахунок ціни реалізації послуг
  14. План продажів
  15. Передумови для розрахунку витрат на рекламу
  16. Передумови для розрахунку поточних витрат
  17. Дисконтований потік
  18. Ефективність повних інвестиційних вкладень
  19. Порівняння нормативних і фактичних значень

 

Перелік графіків і діаграм

  1. Основні види послуг агентства
  2. Обсяг світового медіа-ринку реклами у 2017–2023 рр., млрд дол.
  3. Темп приросту ринку реклами у світі у 2020 році, %
  4. Темп приросту ринку реклами у світі у 2021 році, %
  5. Обсяг ринку медіа-реклами в Україні у 2019–2021 рр., млн грн
  6. Структура ринку медіа-реклами в Україні у 2019–2020 рр., %
  7. Ринок інтернет-реклами в Україні у 2019–2021 рр., млн грн
  8. Темп приросту ринку у 2015–2019 рр. (мультиплікатор)
  9. Ринок реклами в Європі у 2015–2019 рр., млрд євро
  10. Діджитал-технології в рекламі – розподіл за ефективністю
  11. Організаційна структура
  12. Коефіцієнт рентабельності EBITDA
  13. Коефіцієнт рентабельності ПП
  14. Термін окупності
  15. Дисконтований термін окупності
  16. Показники проєкту за 3 роки, дол.

Ознайомтеся з іншими проєктами

Для отримання консультації з'вяжіться з нами, використовуючи розділ

працюємо за стандартами