Не зменшуючи темпів: будуємо бізнес на відкритті фітнес-центру

Збільшення популярності закладів спорт-індустрії пов’язане не лише з бажанням українців вести здоровий спосіб життя. За результатами проведених досліджень з’ясувалося, що найчастіше такі заклади відвідуються з метою стати більш привабливими та доглянутими. Майже вдвічі відстає наступний мотиваційний фактор – емоційний тонус, за ним іде прагнення покращити свою фізичну підготовку.

У Києві та інших містах України фітнес-центри з’явилися нещодавно. Спочатку це були місця преміумкласу, проте вже зараз такі послуги доступні для кожного. Рік у рік кількість клубів продовжує зростати, пропонуючи цілий спектр послуг:

  • тренажерний зал;
  • аеробіку та степ-аеробіку;
  • заняття йогою;
  • танцювальні класи;
  • силові тренування у фітнес-залі.

Говорячи про вікову категорію, основними відвідувачами фітнес-клубів є аудиторія від 20 до 40 років. Найчастіше клієнти клубів мають середній дохід, проте перспективним сегментом є й вищий. Як правило, така категорія має завищені очікування від асортименту послуг та попит на ексклюзивність сервісу, що веде до додаткових вимог під час відкриття фітнес-клубу. На сьогодні далеко не всі заклади можуть запропонувати подібний рівень обслуговування.

Нарощуємо потенціал

Загалом український ринок фітнес-послуг має величезний потенціал, особливо якщо зважити на той факт, що охочих відвідувати клуби може бути набагато більше. Прийнявши рішення про розвиток бізнесу в цій сфері, підприємцям важливо звернути увагу на ключові моменти під час розробки бізнес-плану:

Наявність конкуренції
Стосовно основних конкурентів, ними в першу чергу виявляться відомі мережі фітнес-клубів, що займають частину ринку. Тому заявляти про себе доведеться шляхом пропозиції нижчих цін, кваліфікованих тренерів, а також послуг, що надаються якісно. Меншою мірою очікує суперництво з одиничними закладами, оскільки вони не в змозі обслуговувати велику кількість населення.

Майбутній клієнт
З отриманих даних неважко скласти портрет потенційного покупця фітнес-послуг. В основному це будуть молоді жінки до 35 років із середнім статком, головною метою яких є естетична складова. Заняття залучать і чоловіків приблизно того ж віку, зацікавлених у своєму здоров’ї та покращенні фізичних можливостей. Орієнтуватися варто на клієнтів із середнім рівнем достатку.

Вигідна ніша
Нразі виявитись перспективним обіцяє саме сімейний фітнес. Річ у тому, що ця галузь ще не так розвинена, до того ж передбачається запис на заняття відразу кількох членів сім’ї. Основний дохід надходитиме від відвідувачів тренажерного залу: на цей вид послуг зараз простежується найвищий попит серед споживачів.

Прокачуємо ідею

Як і в будь-якому бізнесі, майбутньому підприємцю необхідно визначитися з варіантом відкриття фітнес-центру. У цій сфері діяльності практикується три основних формати запуску: спорудження або оренда приміщення на тривалий термін, придбання готового бізнесу або купівля франшизи.

У разі запуску власного проєкту з нуля під час складання маркетингової стратегії слід подумати про вартість послуг. Це має бути конкурентна ціна, а щоб її визначити, необхідно провести якісний зріз за конкурентами. Такий аналіз допоможе отримати релевантні ціни на послуги, виходячи з чого коректно сформулювати своє позиціювання на ринку.

Основну увагу потрібно приділити зовнішньому вигляду залів та всього фітнес-центру, а також якості обладнання та професіоналізму наявних тренерів. Пам’ятайте, що економія на спеціалістах та тренажерах тут недоречна, адже від цього залежатиме левова частка успіху.

Важливу роль грає оцінка можливостей. Сезонність попиту на цей вид послуг слабко виражена, хіба що в літню пору кількість відвідувачів дещо зменшується. Але з часом підвищити відвідуваність та залучити нових клієнтів можна за допомогою розширення спектру послуг (продаж спортивного харчування, одягу, відкриття бару).

Для організації роботи фітнес-клубу потрібна реклама, адже недостатньо просто відкрити заклад – треба грамотно його просувати. Інструментів впливу на потенційних клієнтів безліч, починаючи від простої роздачі листівок і до створення сайту з комплексним просуванням у соціальних мережах. Залучити аудиторію можливо різними акціями та знижками, в основному власники фітнес-центрів працюють за схемою продажу клубних карток (абонемент буває квартальним або надається на місяць / пів року / рік).

Для отримання консультації зв'яжіться з нами, використовуючи розділ

ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ