Нейромаркетингові дослідження

Нейромаркетинг  високотехнологічний підхід із виявлення непомітних сигналів мозкової діяльності з метою «витягти на поверхню» реальні поведінкові реакції, а не думки споживачів, що базуються на раціональних судженнях. Цей підхід здатний проникнути в підсвідомі процеси, які набагато сильніше впливають на прийняття рішення, ніж раціональні чинники.

Нейромаркетингове дослідження допоможе визначити, що з ваших маркетингових матеріалів реально працює, а що ні:

  • Яку реакцію викличе те чи інше маркетингове повідомлення
  • Що викликає негативні або позитивні емоції
  • Що споживачі помічають, а що проходить повз їхню увагу
  • Що викликає у них наснагу, а що нудьгу
  • Що в маркетингових матеріалах потрібно посилити, а що прибрати на другий план тощо

Водночас у результаті досліджень, ми отримуємо не просто оцінку, а набір рекомендацій  що і як потрібно поліпшити у вашому маркетингу, аби підвищити його ефективність.

Ви ніколи не отримаєте таких точних даних, просто використовуючи стандартний дослідницький інструментарій, наприклад, такий як опитування.

NEUROLAB

Основним інструментом наших нейромаркетінгових досліджень є NeuroLab, який поєднує в собі найкращі з традиційних методів дослідження та нейромаркетингові інструменти:

Що таке Neurolab

  • Це програмно-апаратний комплекс, що включає в себе: Eye tracking – відстеження напрямку та фіксація погляду; Emotions measurement – вимірювання емоцій; EEG – електроенцефалографія дозволяє реєструвати електричну активність, що генерується головним мозком; Mouse Tracking – інструмент для відстеження дій миші під час роботи із сайтами.

Для чого використовується

  • Ідеально підходить для тестування друкованої або цифрової реклами, usability веб-сайту, тестування відео, дизайну упаковки продуктів, тестування варіантів викладення на полицях і багато іншого.

Як він працює

  • Для збору інформації про споживачів Neurolab використовує неінвазійне обладнання, яке здатне збирати дані в режимі реального часу. Результати надаються комплексно, коли дані всіх технологій обробляються і перехресно аналізуються.

Eye tracking

Що таке Eye tracking

  • Спостереження за очима показує послідовність, тривалість і фіксацію погляду споживача. Це швидкий і простий спосіб визначити, які маркетингові інструменти працюють, а які ні.

Для чого використовується

  • Ви зможете перехопити реакцію споживачів, перш ніж вони зможуть відфільтрувати її та представити вам у викривленому або суб’єктивному вигляді. Ви будете знати з високим ступенем достовірності, що люди бачать, а чого вони не бачать.

Як він працює

  • Пристрій відстежування очей знаходиться під екраном ноутбука або настільного комп’ютера. Респонденту пропонується ініціювати автоматичне калібрування одним натисненням миші. Потім йому показують один або кілька маркетингових матеріалів. Результати відстеження очей надаються вам в режимі реального часу через автоматичну звітність.

Emotions measurement

Що таке Emotions measurement

  • Вимірювання емоцій дозволяє вимірювати емоції респондентів і виводити середній результат у кожний конкретний момент часу перегляду (водночас показуючи, чи задоволені респонденти, незадоволені, або їм все одно).

Для чого використовується

  • Часто емоційна, підсвідома прихильність до продукту грає вирішальну роль у процесі прийняття рішення. Цей інструмент допомагає краще пізнати вашого клієнта і зрозуміти не тільки те, що він думає, а й те, що відчуває.

Як він працює

  • Пристрій відстежування очей знаходиться під екраном ноутбука або настільного комп’ютера. Респонденту пропонується ініціювати автоматичне калібрування одним натисненням миші. Потім йому показують один або кілька маркетингових матеріалів. Результати відстеження очей надаються вам в режимі реального часу через автоматичну звітність.

Mouse Tracking

Що таке Mouse Tracking

  • Контроль відстеження миші перевіряє навігацію на веб-сайті. Він реєструє поведінку користувачів на веб-сторінці, записуючи кліки та рух миші.

Для чого використовується

  • Після вимірювання ви отримаєте цінні дані, які дозволять вам поліпшити свій сайт так, щоб клієнти залишалися довше і читали ваш контент, а також купували товари та послуги.

Як він працює

  • Ви отримуєте інформацію про те, як клієнти взаємодіють з вашим сайтом. Проаналізувавши цю інформацію, ви можете показати її дизайнерам і оптимізувати відповідно свій сайт.

EEG

Що таке EEG

  • EEG дозволяє реєструвати електричну активність, що генерується головним мозком. Це неінвазивний спосіб побачити, які повідомлення або зображення привертають увагу споживачів, а які непомітні.

Для чого використовується

  • Люди можуть дивитися, але не думати про матеріали, які ви тестуєте. Результати звіту з тестування EEG повідомляють вам, коли споживач уважний і зосереджений, контактуючи з вашим продуктом, рекламним слоганом або чимось іншим.

Як він працює

  • Мозкові хвилі мають різні амплітуди в залежності від стану свідомості та зовнішніх подразників. Рівень уваги/фокуса розрахований на основі необроблених значень EEG за допомогою впровадження складних алгоритмів машинного навчання, які посилюють сигнали сирих хвиль і усувають оточуючі шуми.

Ви можете бачити, в який момент часу респондент був найбільш зосередженим або приділяв найпильнішу увагу екрану.

анкетування

Що таке Анкетування

  • Анкетування – це зручний інструмент для опитування споживачів, який спільно з даними, зібраними спеціальним обладнанням, може бути використаний для внесення змін у вашу маркетингову стратегію.

Для чого використовується

  • Цей спосіб допоможе зрозуміти очікування споживачів та їхню поведінку. В рамках опитування NeuroLab допоможе розібратися, чи відповідає дійсності те, що клієнти говорять, з тим, що вони бачать, відчувають і думають.

Як воно працює

  • Гарна анкета має правильну логічну структуру і зрозумілий дизайн. Під час її складання важливо враховувати масу чинників, щоб виключити помилки другого та першого рівнів.

Для отримання консультації з нейромаркетингових досліджень зв'яжіться з нами, використовуючи розділ

ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ