Оформлення вітрин: бізнес, що надихає

Прогулюючись головними вулицями українських міст, складно не звернути увагу на безліч яскравих вітрин бутиків, салонів та кафе. Як найстарші представники реклами, вони з першого погляду приковують до себе увагу публіки, переконуючи у необхідності зробити чергову покупку. Все це підштовхує до думки, що оформлення вітрин може виявитися цілком прибутковим бізнесом. А чи так насправді?

В Україні за останні десять років суттєво змінилося ставлення до декору вітрин комерційних та приватних приміщень. Сьогодні компанії звертаються до професійних дизайнерів за допомогою у розробці індивідуального проєкту, бажаючи виділитися серед конкурентів. До того ж замовники стали максимально продвинутими щодо постановки завдань. Результат, який вони очікують отримати, – це не просто красивий фасад, що привертає увагу, але й підвищення впізнаваності бренду серед клієнтів. А отже, відчутне зростання продажів.

Звичайно ж, є й такі підприємці, які вважають за краще декорувати вітрини самостійно, намагаючись заощаджувати свій бюджет. Особливо це стосується власників невеликих продуктових магазинів. Проте останнім часом навіть серед них з’являється чимала кількість замовників, оскільки конкуренція на ринку товарів та послуг не лише зростає, а й стає дедалі більш витонченою.

Проєктні начерки

Ринок дизайнерського сервісу продовжує активно розвиватися та оцінюється як перспективна галузь. Особливої актуальності набуває бізнес із реалізації спектру послуг у сфері дизайну фасадів. До його переваг відносять порівняно просту організацію та можливість вибору будь-якого типу приміщення під студію. Проєкт, як правило, приносить добрий рівень доходу і досить швидко окупається.

Склавши грамотний бізнес-план, відкрити власне агентство з декорування вітрин не складе великих труднощів. Водночас непростим виявиться процес його розвитку та досягнення конкурентоспроможних, а потім провідних позицій. Першочерговими завданнями проєкту стануть:

  • організація робочого простору;
  • пошук професійних працівників;
  • якісне надання послуг;
  • поступове нарощування їхнього спектра;
  • розвиток каналів продажу;
  • реклама для цільової аудиторії.

Виходячи з аналітичного дослідження, проведеного компанією Impulse Consulting, переважну частину всієї клієнтської бази в сегменті становить аудиторія, залучена через інтернет (розміщення оголошень, ведення соціальних мереж, створення сайту компанії). У більшості випадків замовниками послуг стають продавці взуття та одягу, харчових продуктів, косметичних засобів, дитячих товарів тощо

"Зробіть, щоб було красиво"

Бізнес з оформлення вітрин вимагає не лише авторського, а й індивідуального підходу до кожного замовлення. Останніми роками клієнти студій декору стали частіше подорожувати до інших країн, черпаючи там ідеї оформлення своїх магазинів чи ресторанів. Тому, роблячи замовлення, вони в деталях описують свої переваги та навіть вносять коригування в проєкт перед запуском у виробництво. Найбільш популярні стилі в декорі вітрин – хай-тек та мінімалізм, водночас зустрічаються любителі сміливого креативу.

Стосовно визначення вартості за цей вид послуг, вона може сильно змінюватись. Так, на це впливають різні чинники, серед яких площа вітрини, складність реалізації замовлення, ціна на витратні матеріали. У будь-якому разі для підприємця такий бізнес є досить вигідним, адже для креативної роботи характерна стовідсоткова рентабельність.

І на останок. Ніша вітринного декору є недооціненою на ринку дизайнерських послуг, оскільки існує помилкова думка, що оформлення фасадів – переважно сезонна робота. Частково це так, проте будь-який солідний магазин чи кафе намагається оновлювати свій фасад якнайчастіше. До того ж необхідно враховувати і святковий ажіотаж, а у перервах між ним відбуваються різні ребрендинги, дні народження, акційні заходи, які потребують внесення чергових змін до декору вітрин.

Для отримання консультації зв'яжіться з нами, використовуючи розділ

ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ