Організація пральні або Як отримати чистий прибуток

Сьогодні у всьому світі висунуто особливі вимоги до гігієни, дезінфекції та забезпечення медичної безпеки. Ці питання набули статусу першорядної важливості, тому важко уявити іншу сферу, де чистота є більш важливою, ніж у секторі охорони здоров’я.

Послуги пралень та хімчисток входять до складу галузі побутового обслуговування населення, а також багатьох підприємств. Ринок пральних послуг має великий потенціал розвитку в цілому, і його можливості можуть виявитися ще більш розкритими, якщо правильно вибрати локацію розташування підприємства.

Крім того, пральні в лікувальних установах повинні працювати максимально ефективно та без перебоїв у якості роботи. Тому для успішної організації такого підприємства у медцентрі, лікарні, пансіонаті чи в санаторії рекомендується попередньо вивчити ситуацію на ринку послуг у цій сфері. Тобто провести аналітичне дослідження, яке допоможе оцінити перспективи в майбутньому та сформувати стратегію діяльності компанії.

Крім цього, важливо врахувати й інші активності, спрямовані на просування:

  • представлення нової пральні медичним установам із подальшим укладанням договорів на обслуговування;
  • інформування клієнтів про види сервісу та його вартість;
  • подальша робота з розширення послуг і т.д.

Щоб ваша справа не зазнала невдачі, спочатку важливо убезпечити свій бізнес від незапланованих витрат. Це можливо лише шляхом детального опрацювання бюджету та позначення можливих проблем у майбутньому, проаналізувавши ризики, що можуть очікувати ваше підприємство. Звичайно ж, в цій справі не обійтися без складання грамотного бізнес-плану, довірившись кваліфікованим фахівцям.

Є завдання – буде рішення

Портфоліо компанії Impulse Consulting поповнилося розробкою бізнес-плану відкриття спеціалізованої пральні для медичного центру. В ході його підготовки виявлено, що на ринку України фактично відсутні такого роду підприємства. Як правило, у державних лікарнях знаходяться власні пральні, проте їх небагато та в переважній більшості вони збиткові.

Головна проблема для медустанов полягає в тому, що більшість пралень неохоче приймає медичну білизну та спецодяг для прання. Більш того, деякі з них категорично відмовляються це робити. Така позиція пояснюється специфікою обслуговування подібних клієнтів. Чималу роль також відіграє необхідність дотримання особливих санітарних норм, зокрема в період пандемії, викликаної вірусом COVID-19.

Складеним проєктом передбачається, що замовник працюватиме в сегменті b2b, ведучи співпрацю здебільшого із приватними медичними установами. Це рішення пояснюється ставкою на більш високу платоспроможність цього сектора у порівнянні з державним.

Основним клієнтом пральні стануть великі клініки (зокрема мережні, в яких розташовано хірургічні блоки). Разом із тим до цільової аудиторії будуть належати поліклініки зі стаціонаром та без нього, а також стоматологічні кабінети – найбільш масовий сегмент приватної медицини.

Згідно зі стратегією вибудовування відносин із клієнтом, особливу увагу буде приділено медичним центрам без власної пральні. Однак роботи проводитимуться і з сегментом медустанов, у яких вона є. Оскільки такі пральні є збитковими, основна ідея – запропонувати якісну послугу, виключивши нерентабельні напрямки діяльності медичних центрів.

В результаті проведеного дослідження команда експертів прийшла до висновку, що створення спеціалізованої пральні для медичних установ є досить перспективною нішею бізнесу. Особливо з огляду на брак на ринку установ подібного типу як у столиці, так і в інших містах країни.

Для отримання консультації зв'яжіться з нами, використовуючи розділ

ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ