Постановка управлінського обліку
Постановка управлінського обліку допомагає власникові та ТОП-менеджменту компанії отримати чітке уявлення про те, як бізнес розвивається в цілому
УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК
Важливо розуміти, що управлінський облік надає докладну оперативну картину про діяльність компанії. Завдяки їй можна визначити найбільш прибуткові напрямки, а також виявити негативну динаміку. Наприклад, такий метод дає розуміння про те, які клієнти компанії є особливо перспективними, які сфери діяльності необхідно впорядкувати або поліпшити, які капітальні витрати можуть бути максимально корисними тощо.
ЯК ВПРОВАДЖУЄТЬСЯ УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК В КОМПАНІЇ
Вибудуваний управлінський облік дає змогу побачити, чи дійсно діяльність компанії приносить прибуток. Саме цей аналіз може підштовхнути власника бізнесу до прийняття зважених рішень.
Як правило, введення обліку відбувається в шість етапів:
1 етап. Оцінка інформаційних потреб компанії. Розробка плану заходів та їх впровадження. Визначається план дій і напрямок діяльності компанії.
2 етап. Детальний аналіз діяльності.
3 етап. Розробка грамотного управлінського звіту на основі наявних документів для детального аналізу діяльності компанії.
4 етап. Розробка облікової політики та її затвердження.
5 етап. Побудова внутрішньої контролюючої системи для своєчасного внесення даних і не допущення помилок.
6 етап. Прописуються основні правила роботи звітної системи.


СИСТЕМА УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЇЇ ЦІННІСТЬ ДЛЯ КОМПАНІЇ
1. Підготовка керівництва з організації
У керівництві з організації містяться обов’язки, повноваження, сфера охоплення та відповідальність кожного керівника в компанії. Крім того, в ньому вказані кошти та лінія зв’язку між керівниками. Це запобігає дублюванню функцій.
2. Призначення і розвиток співробітників
Повинні бути призначені правильні кандидати, яким повинна бути надана відповідна підготовка. Так вони зможуть ефективно і самостійно виконувати свою роботу.
3. Підготовка різних форм і звітів (cashflow, P&L, баланс, які також є частиною фінансової моделі)
ТОП-менеджмент може розробляти різні форми і приймати рішення за змістом звітів відповідно до потреб прийняття управлінських рішень. Головна мета – уникнути бюрократизації.
4. Створення центрів доходів, витрат, прибутків та інвестицій
Потреби однієї компанії відрізняються від потреб іншої. ТОП-менеджмент може запроваджувати різні методи управлінського обліку, виходячи з потреб компанії.
У кінцевому підсумку наші клієнти отримують готовий продукт, який допомагає:
- упорядкувати і структурувати фінанси компанії для власника і ТОП-менеджерів;
- уникнути касових розривів та планувати майбутні витрати;
- якісно управляти фінансовими потоками в компанії;
- показати прибутковість бізнесу в цілому або окремих його напрямків.
Для отримання консультації з управлінського обліку, зв'яжіться з нами, використовуючи розділ
ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ


Створюємо імпульс для розвитку Вашого бізнесу
Готові проєкти