Про заробіток на рекламних послугах у 2022 році

Реклама існувала навіть тоді, коли у нашій країні ще не було бізнесу. Наразі підприємництво в Україні активно розвивається, пропорційно йому зростає і попит на рекламні послуги. Про стабільне покращення позицій на ринку свідчать показники за останні 10 років. Так, у 2020 році його обсяг становив 37 447 млн гривень.

Стосовно світового ринку, сьогодні найбільшим регіональним лідером у сфері, що розглядається, залишається Північна Америка, за нею йде Азійсько-Тихоокеанський регіон і далі – Західна Європа. У зв’язку з карантинними заходами через COVID-19 обсяг ринку впав, але за рік почав знову демонструвати впевнене зростання. Водночас варто відзначити, що вплив пандемії прискорив перехід до цифрового маркетингу та зіграв позитивну роль у розвитку, а також продажу реклами digital-формату.

Напрямки у рекламному бізнесі

Сучасний рекламний бізнес розвивається у багатьох напрямках, що дозволяє його класифікувати, виходячи з різних критеріїв. Для практичного використання найбільш зручною є загальна класифікація видів реклами, які умовно поділено на дві основні групи:

  1. медійна (реклама на телебаченні, радіо, у пресі, інтернеті, а також зовнішня, інтер’єрна та транзитна);
  2. немедійна (реклама пряма, друкована, сувенірна, у місцях продажу та на рекламних заходах).

У практичному використанні класифікацію за типами рекламоносіїв найчастіше доповнює розподіл:

  • за охопленням реклами (поділяється на місцеву, регіональну, загальнонаціональну, міжнародну та глобальну);
  • за характером цільової аудиторії (B2C-реклама, дія якої спрямована на кінцевих споживачів та B2B-реклама, орієнтована на організації та сферу бізнесу);
  • за стратегічними напрямами (залежно від мети та об’єкта рекламування, виділяють комерційну та некомерційну).

Перші серйозні кроки для відкриття рекламної агенції

Перш ніж говорити про особливості організації такого підприємства, розглянемо головні переваги та недоліки рекламного бізнесу загалом. Як правило, серед позитивних моментів виділяють невисокі стартові витрати, постійний попит на послуги, швидку окупність бізнесу та більш-менш стабільний дохід. На очевидні мінуси вказує висока конкуренція, складнощі у залученні нових клієнтів, а також часті зміни законодавчої бази у галузі реклами.

Якщо рішення про відкриття бізнесу у цій сфері прийнято остаточно, настав час конкретних дій. Отже, стратегічна мета потенційно успішного підприємства – зайняти передові позиції на ринку надання рекламних послуг. Тому для запуску рекламно-маркетингової агенції необхідно мати при собі детальний бізнес-план. Саме в ньому будуть точно вказані та прописані всі поетапні процеси, які зможуть привести підприємця та всю його команду до запланованого результату.

Не просто зайняти, але й впевнено зберігати свої позиції на ринку майбутньому рекламному агентству допоможуть три основні якорі:

  1. Наявність стратегії, що сприяє досягненню поставленої мети.
  2. Максимально детальне планування бюджету.
  3. Налагодження роботи – грамотний розподіл усіх обов’язків та взаємодій між фахівцями.

Важливо розуміти, що докладний бізнес-план потрібен насамперед самому керівнику. До того ж з ним набагато простіше визначити показники KPI, залучити інвестора або отримати в банку кредит.

Декілька порад новачкам

Насамкінець дамо кілька рекомендацій від наших фахівців:

  • дізнавайтеся та аналізуйте своїх конкурентів;
  • на стартовому етапі діяльності не відмовляйтеся від дрібних замовлень;
  • вивчайте законодавство та регулярно стежте за нововведеннями;
  • активно нарощуйте клієнтську базу, використовуйте для цього різноманітні ресурси.

І пам’ятайте: найкраща реклама бізнесу – це досягнутий вами успіх!

Для отримання консультації зв'яжіться з нами, використовуючи розділ

ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ