РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

Наш підхід до розробки стратегії

  • Щоб приступити до розробки стратегії, на першому етапі необхідно розібратися в ситуації, що склалася на сьогоднішній день. Для цього потрібно провести маркетинговий аудит, метою якого є сформулювати маркетингові цілі та ключові показники успішності.
  • Важливо розуміти, що відкладати початок робіт із розробки стратегії недоцільно.

аудит маркетингу

Де ми зараз?

  • Аналіз ринкової ситуації
  • Аналіз асортиментного портфелю
  • Аналіз цінової політики
  • Аналіз наших виробничих можливостей
  • Аналіз рекламної активності на ринку, і успішності наших рекламних кампаній

Де ми хочемо бути?

  • Визначення критеріїв успішності

Як туди дійти?

  • Що нам ще невідомо, що потрібно дізнатися?
  • Що потрібно зробити щоб досягти наших цілей?

Поетапний план

  • «Етапи розробки стратегії»

Етапи розробки стратегії

  • Стратегія, яку ми отримаємо на виході, дасть вичерпні відповіді на наступні питання:
    Хто наш цільовий покупець? Яким повинен бути ключовий посил – Insight, щоб вибір був на користь наших продуктів? Як повинен виглядати наш продукт? Скільки в нашому портфелі має бути брендів? Яка оптимальна ціна? Які наші ключові канали дистрибуції? Якими маркетинговими інструментами ми донесемо наш Insight до покупця?
  • Спираючись на стратегію, можна буде розробити програму маркетингу на рік.

Маркетингові дослідження

  • Висування гіпотез
  • Уточнення гіпотез

  • Дослідження якісними методами (Usage & Attitudes і Сегментація, проєктні методики, опитування експертів)

  • Перевірка. Кількісні методи. Отримання кількісних метрик (виявлення сегментів психографія, BRAND POTENTIAL MODEL, Price Sensitivity Model…)

Для отримання консультації з маркетингової стратегії зв'яжіться з нами, використовуючи розділ

ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ