РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
Наш підхід до розробки стратегії
- Щоб приступити до розробки стратегії, на першому етапі необхідно розібратися в ситуації, що склалася на сьогоднішній день. Для цього потрібно провести маркетинговий аудит, метою якого є сформулювати маркетингові цілі та ключові показники успішності.
- Важливо розуміти, що відкладати початок робіт із розробки стратегії недоцільно.

аудит маркетингу
Де ми зараз?
- Аналіз ринкової ситуації
- Аналіз асортиментного портфелю
- Аналіз цінової політики
- Аналіз наших виробничих можливостей
- Аналіз рекламної активності на ринку, і успішності наших рекламних кампаній
Де ми хочемо бути?
- Визначення критеріїв успішності
Як туди дійти?
- Що нам ще невідомо, що потрібно дізнатися?
- Що потрібно зробити щоб досягти наших цілей?
Поетапний план
«Етапи розробки стратегії»
Етапи розробки стратегії
- Стратегія, яку ми отримаємо на виході, дасть вичерпні відповіді на наступні питання:
Хто наш цільовий покупець? Яким повинен бути ключовий посил – Insight, щоб вибір був на користь наших продуктів? Як повинен виглядати наш продукт? Скільки в нашому портфелі має бути брендів? Яка оптимальна ціна? Які наші ключові канали дистрибуції? Якими маркетинговими інструментами ми донесемо наш Insight до покупця? - Спираючись на стратегію, можна буде розробити програму маркетингу на рік.

Маркетингові дослідження
- Висування гіпотез
Уточнення гіпотез
Дослідження якісними методами (Usage & Attitudes і Сегментація, проєктні методики, опитування експертів)
Перевірка. Кількісні методи. Отримання кількісних метрик (виявлення сегментів психографія, BRAND POTENTIAL MODEL, Price Sensitivity Model…)
Для отримання консультації з маркетингової стратегії зв'яжіться з нами, використовуючи розділ
ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ


Створюємо імпульс для розвитку Вашого бізнесу
Готові проєкти