ТЕО гірськолижного курорту

Українці все більше починають цікавитися активними видами спорту, а коротку зимову відпустку багато хто починає проводити не в жарких південних країнах, а на гірськолижних курортах. При цьому, варто зазначити, що прихильники катання на лижах із задоволенням би відвідували спортивні комплекси в Україні, які б забезпечували можливість катання на лижах, санках, сноубордах і не вимагали багатогодинних переїздів в інші країни. Катання на лижах, як і катання на гірських велосипедах стає культом, це модно і вважається символом статусу, до якого потрібно прагнути.

Таким чином, існує значний незадоволений попит на гірськолижні послуги в Україні, що підтверджує завантаженість існуючих гірськолижних трас. Варто зазначити, що існуючі гірськолижні комплекси в західному регіоні країни протягом останніх років завантажені більше як на 50% в сезон.

Виникає необхідність в обслуговуванні туристів, шляхом вибудовування замкнутого технологічного циклу надання послуг. Тому в готелях передбачаються певні структурні підрозділи (відділи, служби), такі як:

  • бронювання;
  • обслуговування, прийом і розрахунок;
  • експлуатація номерного фонду;
  • служба безпеки.

Готелі мають у своєму розпорядженні загальнодоступну сферу відпочинку і розваг, бари, караоке, диско та казино. На додаток до цього, можуть з’являтися приватні ресторанчики, паби та бари тощо, а разом це все вибудовує інфраструктуру західного регіону.

Процес обслуговування гостей у готелі всіх категорій

Джерело: за даними Impulse Consulting

Стосовно послуг, які надаватимуть готельні комплекси, для створення необхідних умов для проживання гостей впроваджуються ефективні цикли з обслуговування клієнтів. Робота готелю – це безперервний цикл: готель працює 24 години на добу, 365 днів у році. Мається на увазі процес, що охоплює період часу від моменту, коли потенційний клієнт зв’язується телефоном або іншим способом з готелем і до оплати готельного рахунку.

Структура

  1. Резюме проєкту
  2. Опис проєкту
  3. Розміщення об’єкту
  4. Опис послуг
  5. Організаційний план
  6. Інвестиційний план
  7. Аналіз ресурсів
    • 7.1. Необхідне обладнання та інші активи
    • 7.2. Організаційна структура
  1. Фінансовий план
    • 8.1. Вхідні параметри розрахунків
    • 8.2. Доходи проєкту
    • 8.3. Витрати проєкту
    • 8.4. Звіт про прибутки та збитки
    • 8.5. Звіт про рух грошових коштів
    • 8.6. Фінансові показники проєкту
  1. Оцінка ефективності проєкту
  2. Висновки
    • 10.1. SWOT-аналіз проєкту
    • 10.2. Аналіз ризиків проєкту
    • 10.3. Загальні висновки проєкту


Перелік таблиць

  1. Фінансово-економічні показники проєкту за 10 років
  2. Потужність витягів
  3. Ресторани
  4. Графік фінансування проєкту
  5. Інвестиційні витрати проєкту
  6. Середньооблікова чисельність персоналу та загальний ФОП
  7. Штатний розпис по проєкту, грн
  8. Оподаткування
  9. Амортизація
  10. Відсоток відпочиваючих, що користуються платними послугами від проживаючих в готелі
  11. Параметри доходів
  12. План продажів
  13. Загальновиробничі витрати
  14. Поточні витрати та витрати на просування
  15. Звіт про прибутки та збитки за проєктом
  16. Звіт про рух грошових коштів
  17. Дисконтований потік
  18. Ефективність повних інвестиційних вкладень
  19. Порівняння нормативних і фактичних значень
  20. SWOT-аналіз проєкту
  21. Ризики за проєктом та можливі шляхи їх зниження
  22. Бюджетна ефективність проєкту


Перелік графіків і діаграм

  1. Фази проєкту
  2. Коефіцієнт рентабельності валового прибутку
  3. Коефіцієнт рентабельності EBITDA
  4. Коефіцієнт рентабельності ЧП (чистого прибутку)
  5. Коефіцієнт рентабельності продукції
  6. Термін окупності
  7. Дисконтований термін окупності
  8. Показники діяльності та ефективності

Ознайомтеся з іншими проєктами

Для отримання консультації з'вяжіться з нами, використовуючи розділ

ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ