Яким буде ринок логістики після карантину?

Запорука успішного існування бізнесу в будь-якій галузі – це оперативна адаптація до умов, що змінюються. Дати детальну оцінку ситуації, яка відбувається на логістичному ринку країни, зробивши акценти на ключових моментах і виділивши актуальні напрямки, під силу лише експертам-аналітикам. Дізнайтеся про те, до яких висновків прийшли фахівці Impulse Consulting, детально вивчивши цей сегмент.

За останні роки на ринку логістики відбулося чимало змін. І найглобальніша з них – впровадження карантинних заходів у рамках боротьби з пандемією. Вплив епідемії торкнувся абсолютно всіх галузей бізнесу у світі, зокрема позначившись на економіці України. Будучи залученою в процеси інтеграції та глобалізації, країна відчула різке зниження темпів приросту ВВП разом із рівнем торгівлі. Таким чином, негативні зміни торкнулися і логістичної галузі, показники роботи якої є прямим індикатором розвитку макроекономіки.

Не дивно, що наслідком ситуації, що склалася з перевезеннями і складськими послугами в Україні стала як ніколи висока конкуренція. Більшість підприємств у цьому сегменті була змушена зменшити свої обсяги, тому боротьба за клієнта значно посилилася. Бажаючи залишатися на плаву, багато транспортних компаній, у яких впала кількість перевезень, вибрали тактику оптимізації ресурсів, тим самим намагаючись знизити вартість сервісу.

Стосовно відновлення колишніх показників бізнесу, на цей момент попит на логістичні послуги відновився лише частково. Передбачається, що подальший вектор та інтенсивність розвитку логістики знаходитиметься в тісній залежності від оптово-роздрібної торгівлі, приходу на локальний ринок нових компаній, а також розширення інтернет-торгівлі.

Рухаємося в потрібному напрямку

Експертне дослідження ситуації на ринку транспортної логістики в Україні дозволило максимально докладно показати аспекти його подальшого розвитку. Так, командою аналітиків Impulse Consulting був проведений такий обсяг роботи:

  • наведено динаміку місткостей ринку за основними сегментами;
  • охарактеризовано основних операторів як у розрізі 3PL, так і складської логістики;
  • виділено частки ринку ключових гравців, визначено хід їхнього розвитку за останні роки;
  • простежено динаміку відправок у перерахунку на палетомісця, вивчено сегмент збірних вантажів;
  • дано характеристику ключовим галузям споживання досліджуваних послуг;
  • проведено моніторинг цін на складські послуги;
  • визначено особливість сегмента послуг із митно-брокерського оформлення.

Ґрунтуючись на отриманих даних, нам вдалося здійснити аналіз інвестиційної привабливості цієї галузі. У розрахунок бралося бізнес-середовище компаній, а також зовнішнє макросередовище. В результаті дослідження сформовано ключові висновки разом із прогнозними тенденціями ринку (з урахуванням динаміки інвестицій в окремо взятий тип транспорту).

Для отримання консультації зв'яжіться з нами, використовуючи розділ

ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ