Аналітичним дослідженням є комплекс заходів, що спрямований на вивчення ситуації на певному ринку товарів або послуг. По суті це збір і аналіз інформації шляхом визначення переваг та поведінки покупців. Таке дослідження допомагає ТОП-менеджменту компанії прийняти правильні управлінські рішення під час виробництва та реалізації продукту або послуги. Зазвичай його проводять у таких цілях:
- Вивід нового продукту на ринок
- Розробка та запуск рекламної кампанії
- Ребрендинг компанії
- Нарощування ринкової частки, збільшення обсягу продажів
- Вихід бізнесу на новий рівень
- Мінімізація бізнес-ризиків і можливих втрат
- Підвищення конкурентоспроможності на ринку
- Зниження рівня невизначеності ситуації на ринку
Аналітичне дослідження – важлива частина формування стратегії діяльності компанії з урахуванням наявної ситуації на ринку. До того ж воно допомагає оцінити її перспективи в майбутньому, що вкрай важливо у прогнозах на найближчі 3-5 років.
Для надання своїм клієнтам дійсно якісних результатів і проведення коректного дослідження компанія Impulse Consulting застосовує широкий інструментарій методів і підходів до аналізу. Водночас враховується специфіка ринкового спрямування, оскільки для різних ринків діють свої правила роботи.