Моніторинг цін проводиться з метою отримання об’єктивної та актуальної інформації за різними ринковими напрямками. Збір даних здійснюється нашими експертами як в Україні, так і в інших країнах. Як правило, інформація подається в розрізі конкурентів у досліджуваних ринкових нішах.
Аналітики Impulse Consulting проводять моніторинг такими способами:
- аналізуючи дані операторів ринку;
- використовуючи інформацію, отриману в ході телефонного обдзвону;
- в результаті аналізу відкритих джерел або використання власних напрацювань.
Моніторинг цін може здійснюватися як разово, так і на регулярній основі. Отримані результати допомагають приймати правильні управлінські рішення, чи то перегляд вартості власної продукції або послуги, коректне складання бізнес-плану або ж отримання актуальних цін по конкурентах. Крім того, у клієнта є можливість додатково провести зріз по потенційних партнерах, яких може зацікавити його продукція.
Стосовно регулярного аналізу, фахівці нашої компанії найчастіше проводять квартальний або піврічний моніторинг цін. Саме з такою періодичністю найбільш ефективно визначати вплив сезонності та інших факторів на ціноутворення. Володіння цією інформацією дозволяє клієнту приймати правильні рішення і вести успішний бізнес, розширюючи роботу зі своєю цільовою аудиторією.