Щоб приступити до розробки стратегії, на першому етапі необхідно розібратися в ситуації, що склалася на сьогоднішній день. Для цього потрібно провести маркетинговий аудит, метою якого є сформулювати маркетингові цілі та ключові показники успішності.
Важливо розуміти, що відкладати початок робіт із розробки стратегії недоцільно.
аудит маркетингу
Де ми зараз?
Аналіз ринкової ситуації
Аналіз асортиментного портфелю
Аналіз цінової політики
Аналіз наших виробничих можливостей
Аналіз рекламної активності на ринку, і успішності наших рекламних кампаній
Де ми хочемо бути?
Визначення критеріїв успішності
Як туди дійти?
Що нам ще невідомо, що потрібно дізнатися?
Що потрібно зробити щоб досягти наших цілей?
Поетапний план
«Етапи розробки стратегії»
Етапи розробки стратегії
Стратегія, яку ми отримаємо на виході, дасть вичерпні відповіді на наступні питання: Хто наш цільовий покупець? Яким повинен бути ключовий посил – Insight, щоб вибір був на користь наших продуктів? Як повинен виглядати наш продукт? Скільки в нашому портфелі має бути брендів? Яка оптимальна ціна? Які наші ключові канали дистрибуції? Якими маркетинговими інструментами ми донесемо наш Insight до покупця?
Спираючись на стратегію, можна буде розробити програму маркетингу на рік.
Маркетингові дослідження
Висування гіпотез
Уточнення гіпотез
Дослідження якісними методами (Usage & Attitudes і Сегментація, проєктні методики, опитування експертів)