Бізнес-план відкриття мережі продуктових магазинів
Інфографіка: | 55 сторінок; 22 таблиці; 22 графіка та діаграми |
Шрифт: | Arial, 11 |
Мова проєкту: | російська |
У 2020 році роздрібний товарообіг в Україні склав 1,211 млрд грн (+ 11% до 2019 року). Тим часом пандемія, що спалахнула, вдарила по українських ритейлерах, які скоротили свою активність, у такий спосіб уповільнивши загальні темпи розвитку ринку.
Обіг роздрібної торгівлі в Україні у 2017–2020 рр., млрд грн

Джерело: за даними Державної служби статистики України, розрахунки Impulse Consulting
Згідно з даними про обіг роздрібної торгівлі, в Україні лідирують Київ (20%), а також Дніпропетровська область (9%), Київська (8%), Харківська (7%), Одеська (7%) і Львівська (6%). За підсумками 2019 року товарообіг підприємств роздрібної торгівлі склав 793,48 млрд грн. Частка продажу продовольчих товарів у 2019 році набрала 57,6%, а питома вага продажу непродовольчих склала 42,4%.
У структурі товарообігу продовольчими товарами лідирують алкогольні напої (частка 15,89%), молочні продукти (11,38%), хлібобулочні та борошняні кондитерські вироби (8,41%).
Серед українських регіонів у товарообігу підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами займає першість Київ і Київська область (за обсягами витрат на 1 особу). За ними йдуть Одеська, Дніпропетровська, Харківська та Запорізька області, в яких обсяг витрат у розрахунку на одну людину вище середнього показника по Україні.
Обсяг витрат на продовольчі товари на 1 людину по регіонах України, 2020 рік, грн

Джерело: за даними Державної служби статистики України, розрахунки Impulse Consulting
З метою оцінки привабливості українських регіонів для подальшого відкриття магазинів проведено аналітичне дослідження. У розрахунок бралися фактори кількості населення і міграції, доходів, рівня розвитку бізнесу, наявності містоутворювальних підприємств і багато інших. Розроблено багатофакторну модель, за допомогою якої стало можливим застосовувати ефективні рішення щодо масштабування бізнесу на території України.
Згідно з проведеним аналізом, найбільш перспективними на перших етапах виходу на ринок стали такі області:
- Київська;
- Одеська;
- Дніпропетровська;
- Харківська;
- Запорізька;
- Львівська.
Проєкт, розроблений фахівцями Impulse Consulting, передбачає відкриття у ряді міст України мережі продуктових точок площею 200-400 кв. м. і 500-700 кв. м. у форматі магазин «біля дому». Реалізація проєкту передбачає два етапи:
Етап №1. Відкриття нових магазинів в орендованих приміщеннях.
Етап №2. Відкриття нових магазинів у власних приміщеннях.
Термін запуску в роботу одного магазина становить 2-3 місяці. У цей період передбачається пошук і укладення договору на оренду приміщення, проведення в ньому ремонтних робіт та закупівля необхідного обладнання. Також необхідно буде сформувати запас товарів для функціонування магазину.
Загальний обсяг відкритих торгових точок складе 5 одиниць. Водночас ініціатором проєкту передбачено подальше нарощування кількості магазинів і поступове їхнє відкриття в інших містах.
Структура
- Резюме проєкту
- Опис проєкту
- Опис продукції
- Характеристика цільового ринку
- Організаційний план
- 5.1. Етапи реалізації проєкту
- 5.2. Операційна структура бізнесу
- Інвестиційний план
- Аналіз необхідних ресурсів
- 7.1. Штатний розклад за проєктом
- 7.2. Необхідні активи
- Фінансовий план
- 8.1. Вхідні параметри розрахунків
- 8.2. Доходи проєкту
- 8.3. Витрати проєкту
- 8.4. Звіт про прибутки та збитки
- 8.5. Звіт про рух грошових коштів
- 8.6. Фінансові показники проєкту
- Оцінка ефективності проєкту
- Висновки
- 10.1. SWOT-аналіз
- 10.2. Основні проєктні ризики
- 10.3. Загальний висновок
Перелік графіків і діаграм
- Мета компанії
- Структура продажів магазину
- Оборот роздрібної торгівлі в Україні у 2017–2020 рр., млн грн
- Роздрібний товарообіг по регіонах України 2020 року
- Темп приросту обороту роздрібної торгівлі по регіонах України у 2020 році, %
- Частка продажів підприємствами роздрібної торгівлі товарів, вироблених на території в Україні у 2019 році (за даними підприємств-юридичних осіб)
- Роздрібний товарообіг підприємств роздрібної торгівлі у 2017–2019 рр., млн грн
- Структура роздрібного обороту роздрібної торгівлі України у 2017–2019 рр., %
- Обсяг витрат на непродовольчі товари на 1 людину по регіонах України, 2020 рік, грн
- Обсяг витрат на продовольчі товари на 1 людину по регіонах України, 2020 рік, грн
- Інноваційний розвиток роздрібної торгівлі
- Кількість ТТ на кінець 2020 року
- Органіграма центрального офісу
- Організаційна структура 1 маркету
- Органіграма проєкту
- План-схема маркету на 600 кв. м.
- План-схема маркету на 300 кв. м.
- Коефіцієнт рентабельності EBITDA
- Коефіцієнт рентабельності ПП
- Термін окупності
- Дисконтований термін окупності
- Показники проєкту за 5 років, дол.
Перелік таблиць
- Ключові фактори, що характеризують формат магазину «біля дому»
- Регіональне розподілення регіонів за оборотом роздрібної торгівлі, 2020 рік
- Товарна структура роздрібного товарообороту підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами в Україні у 2019 році (за даними підприємств-юридичних осіб)
- Товарна структура роздрібного товарообороту підприємств роздрібної торгівлі непродовольчими товарами в Україні у 2019 році (за даними підприємств-юридичних осіб)
- План-графік проєкту
- Інвестиційні витрати проєкту, дол.
- Штатний розклад
- Ставки, дол.
- Загальний ФОП, дол.
- Основні типи внутрішнього компонування торгового обладнання
- ОС для торгової точки площею 600 м2
- ОС для торгової точки площею 300 м2
- Передумови для розрахунків
- План продажів, дол.
- Передумови для розрахунку прямих витрат
- Середня націнка по асортиментних групах
- Передумови для формування загальновиробничих витрат
- Передумови для розрахунку поточних витрат
- Передумови для формування витрат на просування
- Дисконтований потік
- Ефективність повних інвестиційних вкладень
- Порівняння нормативних і фактичних значень
Ознайомтеся з іншими проєктами
Для отримання консультації з'вяжіться з нами, використовуючи розділ
працюємо за стандартами


Створюємо імпульс для розвитку Вашого бізнесу
Готові проєкти