Аналіз ринку бізнес-клубів в Україні
Інфографіка: | 36 сторінок; 8 таблиць; 4 графіка та діаграми |
Шрифт: | Arial, 11 |
Мова проєкту: | українська |
Бізнес-клуб (бізнес-спільнота) – це формат, який передбачає активну участь підприємця, дозволяє вирішувати поточні питання в реальному часі і обговорювати саме ті питання, які хвилюють його учасників у даний момент.
Сьогодні все частіше можна почути про підтримку співтовариств для бізнесу. І їх виникнення є абсолютно логічним етапом розвитку й становлення підприємництва в Україні. Варто зазначити, що вони функціонують як неприбуткові, неполітичні та нерелігійні громадські організації. Бізнес-клуб об’єднує підприємців, власників і керуючих управлінців компаній з метою налагодження ділових контактів, обміну досвідом та постійного підприємницького розвитку, створення нових можливостей, зниження рівня ризиків ведення бізнесу.
Поділ бізнес-клубів за режимом доступу
Джерело: за даними Impulse Consulting
Щоб вступити до закритого клубу, необхідно платити членські внески, відповідати критеріям по доходу, досвіду, рівню досягнень тощо. Проте можливостей у закритого клубу більше через те, що вони об’єднують у собі успішних підприємців з широким досвідом. Таким чином, беручи участь у бізнес-клубі, відвідуючи засідання та заходи, які проводяться, учасники мають змогу отримати набагато більше конкурентних переваг та можливостей для розвитку власного бізнесу, в порівнянні з тими хто розвивається осторонь.
Структура
- Загальний огляд ринку бізнес-клубів в Україні
- 1.1. Тенденції на ринку створення бізнес-клубів і потенціал
- 1.2. Огляд законодавства, що має вплив на розвиток ринку
- Основні оператори ринку й конкуренти на ринку
- 2.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
- 2.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку
- 2.3. Ступінь конкуренції та ризики
- Ціни і особливості ціноутворення на цільовому ринку
- Аналіз вподобань цільової аудиторії
- 4.1. Портрет споживача на кого орієнтований проєкт
- Аналіз способів просування бізнес-клубу на базі МІМ
- Інвестиційна привабливість
- 6.1. Ризики та бар’єри виходу на ринок
- 6.2. SWOT і PEST-аналіз ринкового середовища
- 6.3. Прогнозні тенденції подальшого розвитку ринку
Перелік таблиць
- Структурування основних бізнес-клубів за кількістю учасників
- Структурування основних бізнес-клубів регіонально
- Основні маркери для оцінки конкурентного середовища
- Оцінка конкурентного середовища на ринку
- Результати оцінки конкурентного середовища на ринку
- SWOT-аналіз ринкового середовища роботи бізнес-клубу
- PEST-аналіз для бізнес-клубу
- Прогнози та перспективи (опитування МСБ)
Перелік графіків і діаграм
- Оцінка поточного стану бізнесу
- Оцінка змін у бізнесі за останні 6 місяців
- Цінова політика основних бізнес-клубів України (USD на рік)
- Аналіз можливих способів просування бізнес-клубу
Ознайомтеся з іншими дослідженнями ринків
Для отримання консультації з ринку бізнес-клубів зв'яжіться з нами, використовуючи розділ
ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ
Створюємо імпульс для розвитку Вашого бізнесу
Готові проєкти