ТЕО гірськолижного курорту
Інфографіка: | 70 сторінок; 22 таблиці; 8 графіків та діаграм |
Шрифт: | Arial, 11 |
Мова проєкту: | українська |
Українці все більше починають цікавитися активними видами спорту, а коротку зимову відпустку багато хто починає проводити не в жарких південних країнах, а на гірськолижних курортах. При цьому, варто зазначити, що прихильники катання на лижах із задоволенням би відвідували спортивні комплекси в Україні, які б забезпечували можливість катання на лижах, санках, сноубордах і не вимагали багатогодинних переїздів в інші країни. Катання на лижах, як і катання на гірських велосипедах стає культом, це модно і вважається символом статусу, до якого потрібно прагнути.
Таким чином, існує значний незадоволений попит на гірськолижні послуги в Україні, що підтверджує завантаженість існуючих гірськолижних трас. Варто зазначити, що існуючі гірськолижні комплекси в західному регіоні країни протягом останніх років завантажені більше як на 50% в сезон.
Виникає необхідність в обслуговуванні туристів, шляхом вибудовування замкнутого технологічного циклу надання послуг. Тому в готелях передбачаються певні структурні підрозділи (відділи, служби), такі як:
- бронювання;
- обслуговування, прийом і розрахунок;
- експлуатація номерного фонду;
- служба безпеки.
Готелі мають у своєму розпорядженні загальнодоступну сферу відпочинку і розваг, бари, караоке, диско та казино. На додаток до цього, можуть з’являтися приватні ресторанчики, паби та бари тощо, а разом це все вибудовує інфраструктуру західного регіону.
Процес обслуговування гостей у готелі всіх категорій
Джерело: за даними Impulse Consulting
Стосовно послуг, які надаватимуть готельні комплекси, для створення необхідних умов для проживання гостей впроваджуються ефективні цикли з обслуговування клієнтів. Робота готелю – це безперервний цикл: готель працює 24 години на добу, 365 днів у році. Мається на увазі процес, що охоплює період часу від моменту, коли потенційний клієнт зв’язується телефоном або іншим способом з готелем і до оплати готельного рахунку.
Структура
- Резюме проєкту
- Опис проєкту
- Розміщення об’єкту
- Опис послуг
- Організаційний план
- Інвестиційний план
- Аналіз ресурсів
-
- 7.1. Необхідне обладнання та інші активи
- 7.2. Організаційна структура
- Фінансовий план
-
- 8.1. Вхідні параметри розрахунків
- 8.2. Доходи проєкту
- 8.3. Витрати проєкту
- 8.4. Звіт про прибутки та збитки
- 8.5. Звіт про рух грошових коштів
- 8.6. Фінансові показники проєкту
- Оцінка ефективності проєкту
- Висновки
-
- 10.1. SWOT-аналіз проєкту
- 10.2. Аналіз ризиків проєкту
- 10.3. Загальні висновки проєкту
Перелік таблиць
- Фінансово-економічні показники проєкту за 10 років
- Потужність витягів
- Ресторани
- Графік фінансування проєкту
- Інвестиційні витрати проєкту
- Середньооблікова чисельність персоналу та загальний ФОП
- Штатний розпис по проєкту, грн
- Оподаткування
- Амортизація
- Відсоток відпочиваючих, що користуються платними послугами від проживаючих в готелі
- Параметри доходів
- План продажів
- Загальновиробничі витрати
- Поточні витрати та витрати на просування
- Звіт про прибутки та збитки за проєктом
- Звіт про рух грошових коштів
- Дисконтований потік
- Ефективність повних інвестиційних вкладень
- Порівняння нормативних і фактичних значень
- SWOT-аналіз проєкту
- Ризики за проєктом та можливі шляхи їх зниження
- Бюджетна ефективність проєкту
Перелік графіків і діаграм
- Фази проєкту
- Коефіцієнт рентабельності валового прибутку
- Коефіцієнт рентабельності EBITDA
- Коефіцієнт рентабельності ЧП (чистого прибутку)
- Коефіцієнт рентабельності продукції
- Термін окупності
- Дисконтований термін окупності
- Показники діяльності та ефективності
Ознайомтеся з іншими проєктами
Для отримання консультації з'вяжіться з нами, використовуючи розділ
ПРАЦЮЄМО ЗА СТАНДАРТАМИ


Створюємо імпульс для розвитку Вашого бізнесу
Готові проєкти